Tuesday, November 3, 2009

urmmm..

Bukan salah aku jika kau rasa aku berubah.
bukan salah aku jika kau rasa aku tidak ambil berat akan dirimu.
bukan salah aku jika aku tidak menghubungimu.
Aku ingin berusaha jauh dari dirimu kerna dirimu.
semua ini kerna dirimu.

Kau yang hadir dalam hidupku tanpaku sedari.
Kau cerahkan kembali hatiku yang gelap.
Kau sinarkan lagi jiwaku.
Kau hadir setiap masa.
Ya,
setiap masa,
setiap detik.

Kau memberikan aku kasih sayang yang cukup mennyenangkan.
Kau berikan aku harapan yang cukup bermakna.
Tetapi dalam diam, dirimu berpunya.
Pemilik dirimu begitu bertuah.
Aku cukup mencemburuinya.
Terlalu......

Mungkin salah aku jua.
Kerna merasakan ini cintamu.
Salah aku juga kerna aku turut terbuai dalam belaianmu.
Salah aku...
Semua ini salah aku sehinggakan aku merana seorang diri.

Cukuplah sandiwaramu.
Namun perlu kau tahu,
aku tidak mudah jatuh cinta.
Dan cintaku hanya untukmu....

"kau beri rasa yang berbeda
mungkin ku salah mengertikannya

yang kurasa cinta"