Saturday, December 26, 2009

2009~ hanya tinggal kenangan

tup..tup..
tup...tup..
dah 27 ary bulan..
lagi 5 ary..
nk tahun 2010..
gamak nya selamat tinggal la 2009..
byk kenangan tahun niy..
bermula dgn kemerdekaan lepas spm..
then..
kesedihan penjajahan result spm..
kesungguhan mencari laluan masa depan..
akhirnya hidup ku terperangkap di Kolej Matrikulasi Melaka.
KMM!!!
yeah!!
KMM byk bagi kenangan pd ak...
bermula dgn kesedihan meningglkan 'orang tersygssssss'
pertemuan dgn seorang jejaka yg aku asyik impikan..
hahahaha..
dan bru2 ni kami..
kebayakan penghuni2 F5P5 brsame2 org luOr..
kalau xsilap aku..
org2 asing itu ialah: ojek n selah( the herOes),rABun,pierre(the spOiler),mus n ika, meme, anuar,azman, n de lagi yg aku xketahui namanya...
best gile kat sne..
smpai2 nmpk banana boat..
tp ktowg xpgi pOn...
xde rezeki..
ombak kuat...
malam 2..
bermula segala2 nya..
best cOz dpt mkn ayam, dpt bercakap ngn org asing sekejap..(hahaha)
n...
malam tu, time true n dare..
rhsia ku terbongkar..
ni sume keje dak2 pOmpn..
tnye soalan yg berbisa..
keesOkannya..
de pertandingan sand castle.....
stu grOup ngn fahrul..
waduh!!!
xbest nye..
mule2 je..
tp lepas tuu..
ok jek......
dia creative n spOrting..
pas tuu...
bermule rncangan the spOiler..
merOsakkan mOod ktowg..
yg menyebabkan ktowg nk balik!!!!!!!!!!!
tp..
kami sempat berseronok..
tgk tuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!


puteri2



putera2



anak dara seronok melantak ayam



actually..
bersama aku sekarang..
roomATE aku..
seorang study n seorang ag tidO..
aku telah membawa mereka ke lembah kota tinggi,jOhor..
best dOk!!
ktOwg pi tgk wayang...
avatar..
(hero die hensem!!)
then makan..
then..
men bumper car
(jumpe adik cute)
then tidO..
then..
jalan..
beli belah
pi mjlis kawin..
karOk2...
mkn..
tidO..
dan esok..
kami akan balik ke rencah KMM..
Oh tidak..
keserOnOkan xkn kekal lame..
namun..
keserOnokan yg kejap niy..
kami sempat abadikan...


wajah kami nampak cantik


hadiah kami nmpk kecik


muka mah nmpk gembira


kami memang istimewa

begitu lah ceritaku serba sedikit
di tahun yg mematangkan diriku ini....
dan ini adalah aku di saat2 terakhir 2009~