Tuesday, December 1, 2009

kembali senyum???

hahaha..
aku sendiri x faham dgn diri aku sendiri..
kadang2..
aku begitu bernekad..
tuk melupakan dia..
tp...
kadang2..
aku..
lemah..
akan kate2 manisnya.
cewahh!!!
hahaha..
xde mknenye..
namun..
jauh disudut hatiku..
aku bersyukur..
kerna..
dOaku termakbul..
aku dan dia..
bersama rakan2 yg kusayangi..
akan menghabiskan study kami di sana..
aku seorang perempuan yang lemah..
hanya mampu memaafkan kesalahan org tanpa berdendam..
kate2 geram hanya tersembur keluar dari bibirku..
namun..
sejujurnya bukan dari hatiku..

yaaaa!!
memang dia bukan seorang lelaki yg baik.
namun aku bersimpati dengannya..
dia seorang yg penuh dengan ilmu agama.
seriOusly..
aku lebih worse dr nya.
namun..
kadang2..
dia kecundang akan ajakan2 rakan2 nya..
aku tetap..
berdoa dengan Allah.
agar membimbing..
dia..
mahupun diriku sndiri ke jln Allah..
insyaaallah..
aminn...