Friday, December 11, 2009

setelah kian lama....

agak lama aku x update blog niy..
hidup aku..
tersangat2 busy..
mengalahkan seorang pekerja..
huhuhu..
pelbagai keje Or prOject or presentatiOn yg dtg serentak..
aku seakan akan hendak menangis..
namun..
pabila sudahnya hari kamis.
aku sedikit boleh bernafas..
forum agama aku sudah berakhir..
alhamdulillah..

tadi..
aku menyibuk.
membincangkan aktiviti2 tuk ke padang kemunting nti..
padang kemunting..?
ktOwg stu kelas..
campur mamat mane nth..
nk pi vacation next week..
dekat2 ngn pengkalan balak, melake..
best!!
xsabO deh~
dan..
permainan yg paling menakutkan..
truth n dare..
waaaa!!!!
nti..
bis la rahsia aku kl kene sOalan2 yg peribadi..
huhuhu..
tidak!!!!!!!!
tp..
aku xtetap xsabo nk pi..
xsabar sgt2..
sgt 100xxxxxx...

christmas lak...
aku balik umh..
ngn..
ehem2..
sape ehem2..??
nti la aku cte..
huhuhu..
aku akn bwk ehem2 pi jln2 johor nti..
xsabO ag sekali..
k la..
cuace pOn dh panas..
nk out!!