Tuesday, February 16, 2010

tOpup.....

sudah agk lame aku tidak meng'update' blOg niy..
busy membuatkan aku lupa diri..
terlalu busy dengan project bi..
keje itu ini..
keje sane sini..
ish~
penat!!
satu perkataan yg sesuai utk menggambarkan semua itu..
hm..
tanpa disedari..
aku telah melibatkan diri..
dengan menjadi penari..
hah?? penari?? aku juga tidak percaya apa yg telah terjadi..
jOget pahang+zapin perlu aku praktikkan utk dipersembahkan kepada org ramai ahad ini.
jadi..
bagi semua warga KMM...
anda semua dijemput dtg ke Pesta Kebudayaan..
huhu.
mengarut~

terlalu byk yg ign aku kongsikan dulu dan sekarang..
dulu..
tarikh+hari xigt bile..
aku..
n 7 org rakan2 ku..
telah pergi berfOya2 ke.......


huhuhu..
ampun kepada mama n papa..
kerana aku pergi tanpa memberitahu kepadamu terlebih dahulu..
perasaan aku cukup gumbira..
ya!!
aku serta 7 jelitawan yg lain bagaikan hilang akal..
bersuka ria tanpa memikirkan masalah yg tidak masuk dek akal..
utk meringkaskan lagi pOst aku..
hanya gamba2 yg dipersembahkan kepada kamu semua..
kawan sejati

hampir tertendang kepala mah

kami happy di sini

model pantai??


huhuhu..
next is...
hah!!
MALAM GALA TINTA BITARA...
agak bersemangat pabila malam istimewa ini diingati semula..
segala persiapan di buat dengan rapi..
hahahaha..
sebelum nk pi majlis niy..
kte mesti la...



dan akhirnya...



jeng2....
smpai di sini sje...dh ngntOk deh...
insyaallah..esok sambung lagi..