Monday, April 19, 2010

Tuk ex-sahabat

Salam kemaafan kpd rakan2 yg btnye kan blog ku. Di sni,niatku hanye tdk mau blog aku tkubur bgtu saje. Kini aku menganggur d rumah. Khdupan d matrik tlh tmat. Byk pristwa yg blaku yg juga mngajar aku erti hdup. Tkubur nye 6 serangkai. Dsebabkan keegoan dan kbusukan hati seseorg. Tiada lagi istilah kwn baik. Tiada lagi name nur hidayah ilyas, juga nur farah nadiah. Mata d mulut ku bkn lagi menjurus pd mereka. Salahkah aku ego? Salahkah aku marah? Atas kesilapan mereka yg mmbuatkan hati ini tdk menerimanye. Hidayah,dgn niat bsuk nye membuat dajal pd ku. Itu suda mlampau. Kate nye tkut pd ku, tp pbuatan nye x mnunjukkan pe yg die kate. Nadiah..aku hanye trase hati dgn nye. Tdk stu mcj pun aku blas. Aku hndak mnjadi mcm mane diri die skrg. Kbusy-an yg mlampau mngatasi dak2 matrik or asasi yg btngkus lumus slme sthun. Pd mule nye aku tdk ingin lupekn kwn2 lame. Namun kini aku...berubah tuk mngubah statement 2. Maaf,jika prubhan diri ini anda tdk dpt trma. Pkir2 la mengapa. Bgtu juge ngn miza,farahmah, dila n D.