Monday, November 23, 2009

bila tiba masanya.....

Hubungan seorang kawan boleh menjadi renggang kerana seorang lelaki..
aku mengalaminya...
hubungan aku n aa sedikit kerOh semenjak minggu lepas...
ini semua kerana *****...
aku minta maaf..
aku menyedarinya dari dulu..
aku memang bOdOh kerana mencintainya..
namun..
dengan kebodohan itu..
aku menjadi bahagia.
walaupun..
dia tiada secalit perasaan pun akanku..
kini..
aku menyedari wahai kawan2 ku..
dia bukanlah untukku..
dan aku juga tidak layak untuk nya..
aku memerlukan seseorang yang menyintaiku..
bukan mempermainkanku sepertinya..
aku nekad..
nekad senekad2 nya..
melupakan dia..
tiada lagi namanya dalam hidupku..
insyaallah..



btw..sekarang aku dalam prOses mencari seseorang yg baru...
hahahhahaha..
rakan-rakanku bersemangat mencari.
thanx!!!
luv u all...