Tuesday, November 24, 2009

semua kerana result+uitm

mOod: lyn lagu apa ertinya cinta..
tmpat: A4.2.3(tepi katil)
masa: 1230 pm...


tetibe aku..
bad mOod..
xtaw npe..
mybe aku melayan perasan kot..
dgn dgr lagu pakai earphone..
aku xkn n malas nk dgr org berbual or ckp ngn aku..
malas!!!
malas nk layan..xde mood nk berbual..
mase niy..
patutnya aku dah tidO..
tp..
dgn mata yg kuyu2 niy..
jari aku dah ketagih nk taip2..
hm..
hati aku pedih..
pedih bila mengenagn kn esok..
pe akn terjadi lepas esOk..
mungkin aku xde lagi kat KMM niy..
mybe org len..
tp..
sesape pon yg pegi..
hatiku pedih..
seriOusly!!!
npe mesti ramai yg nk pindah..
matrik niy teruk sgt ke..???????
(sedih~)

aku berdoa tiap masa..
agar kwn2 aku xpndah..
aku xbOley hidup tanpa kwn..
biarlah xde adik beradik..
tp jgn xde kwn or family..
Ya Allah..
bagilah kwn2 aku n aku juga..
keputusan yg memuaskan..