Sunday, January 10, 2010

Malam Masih Muda

setelah kian lama, hari ini aku menyibukkan diri meninjau
blOg seorang lelaki yang kadang kala aku menyanjungi beliau..
namun kadang kala aku terfikir mengapa dia begitu..
argghhh!! x semua org sempurna..
xsemua org egO selalu..
xsemua org bOleh maafkan org lain bgtu mudah......
xsemua org menungg seseorg tu dengan penuh kesabaran..
setelah aku membaca blog beliau..
aku sedikit sebanyak ketagih cara beliau mengeja setiap ayat dengan penuh sempurna.
walaupun ayat aku kadang-kadang x sempurna seperti beliau..
namun............................................................



2.05 pm
bilik gadis

mulut menguap.
mata berair.
mata juga kuyu.
namun telinga.
segar melayan lagu-lagu.
lagu-lagu yang penuh keasyikan.
namun.
kerana.
lagu-lagu ini.
aku mengimbau kenangan lama.
kedengaran lagu untukmu oleh Datuk Siti dan Lan.
aku mula teringat.
akan lagu yang diberi oleh nya.
pada mula nya.
aku menerima lagu2 dengan bersahaja.
namun kini.
aku menyedari lagu itu sememang nya untuk ku.

jahatkah aku?
egoka aku?
terlalu baikkah aku?
aku senang untuk dipermainkankah?
huh!
tiba-tiba..
'dia' datang lagi.
kini lebih menyiksakan aku.
terlalu sakit hatiku dibuat 'nya'.
aku hanya mampu terpaku 1/2 minit untuk memujuk 'nya'
pujuk 'nya' supaya bersabar.
pujuk 'nya' supaya melepaskan aku secara pelahan.
aku............

arrgghhh!!!!!!!
mengapa.
jari2 ku.....
kian lemah menari.....
nafasku.......
kian......
benarkan ku berehat sebnnntarrrrrrrrrrrrrr.........
(-berehat-2.13 am)

2.20
masih di bilik gadis.
'dia' sudah pergi.
kini aku perlu kerja keras untuk memujuk 'nya'.
aku bertemankan sisa2 bahan kimia yg mengalir di dalam badanku.
aku muak!!
aku perlu memuntahkan 'mereka'  segera.
perutku.
tiba2........





ya allah......
hari ini aku semakin teruk.
degan ketiadaan mama.
aku lemah.
aku perlu menanggung semua ini seoranan tanpa mengganggu papa yg sedang tidO.
hatiku tetiba terdetik.
pergi dulu kah aku sebelum ibu bapaku..??

errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........??