Monday, January 11, 2010

under cOntrOl

maaf.
satu permulaan ayt yg aku tujukan untuk..
dia..
utk sesape yg terasa akn diriku pada hari ini.
hanya hari ini.
kata maaf itu juga untuk ku.
istimewa untukku.
hari ini.
jiwaku.
gelisah.
pedih.
dan paling penting sekali.
UNDER CONTROL.
semua ini kerana 'dia'.
'dia' yang menyebabkan aku begini.
'dia' yang mempengaruhi diri aku hari ini.
aku tidak mampu untuk buat apa apa.


rutin aku bermula hari ini.
cuma.
hari ini.
esok.
lain sedikit.
arOund 12-1.
aku bertindak sebagai 'kakak'.
bagi makan kepada adik2 aku yang comel macam kakak nya.
hahahaha.
namun.
hari ini.
aku berdOsa.
keluar tanpa izin.
keluar dengan niat untuk berjumpa seorang lelaki.
seorang lelaki yang berkerjaya.
aku kagum dengan beliau.
kerana 'dia'.
aku terpaksa berjumpa dengan lelaki itu.
kongsi masalah.
dan dia tidak lupa bagi 'buah tangan' kepada ku sebelum aku pulang.
hahahahaha..
jiwa ku ketawa.
ketawa terpaksa.
'buah tangan'??
'buah tangan' yang TERPAKSA dan MESTI aku terima.
aku redha.
alhamdulillah.
esOk papa de mesyuarat.
aku berkesempatan berjumpa dengan 'beliau' lagi.
kali ini.
segala gala akan terbongkar.
aku pasti.
maaf papa mama.
nurul terpaksa.


kini.
aku sedar.
setiap detik.
amat berharga.
aku tidak sangka.
nasibku telah tertulis begini.
mampu kah aku bertahan.
mampu kah aku membalas jasa mama papa walaupun sedikit.
sempatkah?
namun.
aku bersyukur.
kerana..
aku sedar.
akan penting nya.
masa.
aku perlu menghargai nya.


kepada semua orang.
sayangilah aku.
sebelum kamu semua terlambat.
errr..
hahahahaha..
aku merepek. :(