Sunday, January 17, 2010

tajuk belum pikir lagi...

telinga: disumbat ngn lagu rancak
jari: bernafsu+ghairah menari
Otak: memikir
hati: sakit
badan: kadang kala bergoyang dengan godaan music.


aku nak tulis pe lagi ye.
ah!!
xde idea.
tapi aku perlu menulis nye.

hah!!
meh aku cerita.
aku len.
ye!!!
aku menyedari nya.
aku len bangat.
nape ek??
sume ni pasal $%@#!
eh..nurul adillah..
xley salah kn org..
ni sume kerna kte..
ye!!
kerna aku yg bOdOh..
tOlOng jadi egO~
yup!!hati perlu kuat.
tabah menghadapi segala gala nya.
semalam..
kekasih lame muncul.
nth pape je.
mengacau aku je.
ajak kuOr..tp tuduh aku mcm2..
ah!! tiada lagi perasaan dgn die.

semalam juga..aku..
hm..
xpe la..xyh cte yg niy.. :)
aku bagi hint... PILOT~

semalam..
org2 kat ym..
gile!!
gile seks!!
eeeeee~ bOdOh!!
f***!!
B***!!
aku geram..
mengape perlu mengaitkan ngn aku..

org yg tersyg..??
hm.tiada kabar berita..
x taw la npe..
saat aku memerlukan org tuk genggam tgn aku..
saat tu juga dia tiada.
hilang.
rahsia yang sgt berat aku tanggung sekarang..
melibatkan hidup n mati..
betul!!
hanya pade die sje aku nk cte..
tp die..
bla bgtu sje..
hanya kata2 nya yg aku igt..
"nak macam dulu"
hahaha..
nak maam dlu kOnOn..
tapi dia..
yg berubah..
yayayaya...

hari niy..
appOintment ngn beliau yg tua tapi hensem+bijak..
sekali lagi..
aku tidak dapat dtg..
eeerrr...
xsengaje..
motOr xley hidup..

Oppppss!!!
dah pukul 1230..
tugas harian aku perlu dilaksanakan.
tanggungjawab aku tuuu!!
daaaaaa~
('adik-adik' menanti tuk makan)