Thursday, January 14, 2010

serabut!!

ah!
lelaki ni menyerabutkn kepala otak aku..
knp aku kenal dengan dia.
menyesal!!!
ah!!
persetankan semua itu.
otak aku..hati aku..
lagi serabut bila memikirkan hal itu.
ya! hal itu.
dia maybe bahagia tanpa aku.
menganggap semua ini hanya hiburan bagi nya.
aaaarrgghhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pagi yang tenang ni.
ketika kebanyakkan orang dibuai mimpi.
aku seperti ingin menjerit.
menjerit sekuat hati.
mengapa hatiku tidak kuat.
jiwa batinku tersiksa.
seksa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
menahan hatiku daripada.............dia...
tolong!
anybody help me.
dia tak patut muncul lagi dalam hidupku.
tapi bagaimana sih..????



hm...
one mOre thing.
aku xjmpe lelaki itu hari ini.
730 pagi..
aku diganggu dengan bunyi alarm.
930...
aku terjaga..
1200..
aku terjaga dengan kepala yg pening thp babun.
Opppsss!!! dah 4 jam berlalu.
waktu niy waktu rehat.
habis lah.
mcm mana aku nak berdepan dengan lelaki itu dan penolong2 nya esOk.
hatiku berdebar.
kalau aku kene marah depan orang ramai.
cam mana...?
satu niat jahat.
kelentOng aje lelaki itu.
huhuhuhu..
tapi..
nak xnak..
aku kene berhadapan dengan beliau dan mereka2 esOk.