Tuesday, January 12, 2010

Salahkah aku?

mengertikah engkau



perasaanku tak terhapuskan


malam menangis


titis embun membasahi mata hatiku


mencoba bertahan di atas puing-puing


cinta yang t’lah rapuh



apa yang ku genggam


tak mudah untuk aku lepaskan


aku terlanjur cinta kepadamu


dan t’lah kuberikan seluruh hatiku


tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku



aku pun tak mengerti yang terjadi


apa salah dan kurangku padamu


kini terlambat sudah untuk dipersalahkan


kar’na sekali cinta, aku tetap cinta

hari ini.
aku menyedari satu perkara.
satu pertanyaan ditujukan kepadanya.
yang telah diubah suai oleh ku.
sape aku..?
namun.
jawapannya.
nth~malas nk pikir.

yup!!
tu jawapan dia yg paling bgus.
walaupun.
hati aku.
sedikit terasa.

ku terpikir satu perkara.

Sungguh indahnya hari berlalu
Menunggu kasih tambatan hati
Ingin rasanya selalu berbagi
Bersamanya kala suatu nanti
Andaikan kau jadi milikku
Selaluku nyanyikan lagu rindu
Andaikan kau dan aku bersatu
Dunia ini berseri selalu
Ku ingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Ku ingin dirimu turut merasa
Rasa rindu untuk menatap matamu
Menatap matamu
Bagaikan bintang nun jauh di sana
Terangi malam yang semakin gelap
Jika kau sudi menemaniku
Takkanku lepas walau sedetik pun

aku keliru.
tertanya-tanya.
satu pertanyaan yg mungkin x terjawab.
aku niy.
kekasih tambatan hati dia ke..?
dan.
lagu niy pun.
semuanya 'ANDAI'
andai.
dan takkan berlaku pun.
kan?

one thing.
aku akan tunaikan.
dia xpikir lagi pasal aku.
insyaallah.
suatu hari nti.


thanks sayang.
i really appreciate what u had done to me.
i will always remember u...........